close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ידיים טובות: גדרות להרכבה עצמית

מערכת שורשיט תמוז, תשפד25/07/2024

הקמת גדרות פשוטות מגדרות להתקנה עצמית, כלומר לא עם שערים חשמליים או חלקים כבדים במיוחד, היא לא דבר מורכב

תגיות:
httpwww.shoresh.org.il גדרות להרכבה עצמית
צילום: freepik
אם יש לכם ידיים טובות, אתם בטח נהנים ממש כמונו לחבר דברים, להרכיב אותם, לבנות ולהתפעל מעבודתכם. זה כיף, זה מספק, זה מעניין, וזה חסכוני, וזה גם מקור לגאווה. מעבר לכל זה, הרי שעם גדרות להרכבה עצמית אתם חוסכים הון קטן בעלויות הרכבה, וכפי שאתם יודעים, אנשי מקצוע מיומנים זה דבר לא זול, ובצדק.

חשוב מאוד לוודא, כמובן, שאתם אכן יודעים כיצד להתקין את הגדר בעצמכם, אבל אם יש לכם ידיים טובות, זו לא צריכה להיות בעיה. הקמת גדרות פשוטות, כלומר לא עם שערים חשמליים או חלקים כבדים במיוחד, היא לא דבר מורכב. אם יש לכם ידע וניסיון בעבודה עם כלים כמו מברגה
httpwww.shoresh.org.il גדרות להרכבה עצמית
צילום: freepik
וחומרים כמו מלט, סביר להניח שתוכלו להתגבר על האתגר הזה בהצלחה יתרה.

מה חשוב לדעת על הרכבת הגדר בעצמכם:
• הרכבה מתחילה בבחירה נכונה – כדי להרכיב את הגדר שלכם, אתם צריכים קודם כל להזמין אותה, וכדי להזמין את הגדר אתם צריכים לבחור בגדר המתאימה לכם. מה שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת הגדר זה מה התפקידים שלה, מה העיצוב המתאים לכם ולסביבה, ומה התקציב שלכם, כמו גם האם יש ברשותכם את הכלים הדרושים להרכבתה.
• הכינו את השטח מבעוד מועד – מהרגע שהזמנתם את הגדר ועד שהמשלוח מגיע לפתח ביתכם, שעדיין אינו מגודר, יעברו לבטח מספר ימים. כדאי ומומלץ בימים הללו להכין את הקרקע להגעת הגדר. לצורך כך יש לעקור את הצמחיה ולסלק כל דבר שיכול להפריע למיקום הגדר. זה נכון גם לגבי השטח שבסביבה המיידית של הגדר העתידית, וזאת כדי שתהיה לכם סביבת עבודה בטוחה ונוחה.
• כלי עבודה להרכבת הגדר – מעבר לגדר עצמה, שכדי להרכיבה תדרשו להפעיל מספר כלי עבודה בסיסיים, הרי שיש לקחת בחשבון גם כלים נוספים כגון מערבל בטון ("טפלה") או ארגז אמבטיה לערבול בטון ליסודות, את חפירה ומכוש לחפירת התעלה בה תותקן הגדר וייטמנו היסודות, ועוד כלי עבודה. הרשימה המלאה של כלי העבודה ההכרחיים נמצאת בחוברת ההרכבה המצורפת לגדר, הכוללת גם את כל השלבים להרכבתה.


הגדר מוכנה? מה עם תוספות ייחודיות?
גדר נועדה לגדר, אבל לכל דבר טוב בחיים יש כמה תפקידים, ואף אחד לא רוצה גדר מכוערת שאולי עושה את עבודתה העיקרית, אבל "על הדרך" מכערת את המרחב ופשוט לא נעימה בעין. כדאי לשדרג את הגדר עם אלמנטים שונים שיהפכו את הגדר שלכם לאטרקטיבית.

על גבי גדרות להרכבה עצמית זה לרוב קל למדי להתקין תוספות, לדוגמא, תאורה ייחודית כמו למשל גרלנדה צבעונית או בשחור לבן, או מנורות בודדות ומעוצבות שתואמות את הסגנון שאתם אוהבים ואת הסגנון של המבנה והגדר. בנוסף ניתן לשדרג את הגדר במהירות רבה עם צמחיה, הן לרגלי הגדר והן עם צמחיה תלויה, לפי הסגנון שאתם מעדיפים. קחו בחשבון כי צמחיה אמיתית דורשת תחזוקה שוטפת, ואילו צמחיה מפלסטיק דורשת רק ניקיון פה ושם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה